O nas

Maria Kotova – trener dla kobiet w ciąży i twórca w Zdrowy Ruch na Nadodrzu

Luty 28, 2018

Jestem instruktorem zajęć Pilates, Zdrowe Plecy, Gimnastyka dla kobiet w ciąży i po porodzie, Gimnastyka dla mamy z maluszkiem, Fitness dla Seniora. Jestem pomysłodawcą i  założycielem  Projektu Zdrowy Ruch na Nadodrzu

Pilates dla mnie – to świadome, mądre i zdrowe podejście do pracy nad swoim ciałem. Chcę przekazać to osobom, którzy szukają źródła prawdziwej siły. Mimo tego, że kobiety są bardziej elastyczne, najczęściej właśnie nasze ciało potrzebuje pomocy z racji tego, że cały czas zmienia się: bo wysokie obcasy, bo ciąża, bo poród, bo noszenie na rękach małego skarba, bo zmiany hormonalne…

Nie przez przypadek zaczęłam mówić o ciąży i porodzie. Ten temat również jest bardzo mi bliski: Jestem szczęśliwa mama półtorarocznej córeczki. Wiem z własnego doświadczania i doświadczenia z pracy z innymi przyszłymi mamami, że ciąża – to nie powód przestać ćwiczyć i ruszać się ( oczywiście W PRZYPADKU PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU CIAŻY!). Na odwrót: umiarkowana i zaprogramowana aktywność w ciąży niesie same korzyści dla przyszłej mamy i maleństwa, oraz ma duże znaczenie dla przebiegu samego porodu. Na zajęciach z przyszłymi mami oprócz wzmacniania i relaksacji mięśni całego ciała, dużo pracujemy z mięśniami dna miednicy, co jest ważne dla profilaktyki nietrzymania moczu, opuszczania dna miednicy, hemoroidów.

Na Gimnastyke dla mamy z maluszkiem zapraszam mamy po okresie popołogowym wraz ze swoimi skarbami. Ćwiczyć w towarzystwie swojego maleństwa – to cudowny czas. Chcę, żeby jak najwięcej kobiet tego doświadczyło. Wykonujemy ćwiczenia wzmacniające, rozciągające i relaksujące. Skupiamy się na plecach, brzuchu, ramionach, nogach i innych częściach ciała, które są obciążone w pierwszych miesiącach po porodzie. Dużą uwagę zwracam również na prawidłową pracę mięśni dna miednicy i mięśni prostych brzucha, które u większości kobiet po ciąży i porodzie są osłabione. Nie brakuje ćwiczeń zrealizowanych w formie zabawy, co wywołuje dużo radości u dziecka. W każdej chwili mama może przerwać zajęcia aby nakarmić albo przewinąć bobasa.

Projekt Zdrowy Ruch na Nadodrzu – to próba połączenia ludzi-pasjonatów ruchu z Nadodrza i okolic, zachęcenia  do ruchu tych, które myślą, że nie nadają się. Chcę, żeby przyszłe mamy i mamy z wózkami, spacerujące po Nadodrzu, wpadały w trakcie spaceru do nas na godzinkę aby poćwiczyć w cudownej atmosferze w towarzystwie ludzi w podobnym stanie.

 

Szkolenia i kursy:

Moskiewski Uniwersytet Humanistyczny im. M. Szołochowa, Wydział Kultury i Sztuki Muzycznej, specjalizacja: choreografia.

Euro Fitness School, Instruktor Pilates

Euro Fitness School, Gimnastyka Posturalna

Euro Fitness School, Pilates Dance

Szkoła Trenerów Fitness, Trening kobiet w ciazy I po ciazy

Premium Sport Academy, Aktywność w ciąży i po porodzie

Kontakt: FB: @Zdrowyruchnanadodrzu, tel: 883967807

You Might Also Like